Puype Consulting & Computing BVBA - Pathoekeweg 48 - 8000 Brugge - Tel 050/12.30.30 - info@puype.be

Digidesk en de papierloze

maatschappij: Het wordt steeds beter

Eerder hielden we al een namiddag over de mogelijkheden van DIGIDESK, de BOB50-toepassing die het elektronisch verwerken van commerciële documenten mogelijk maakt. Hierna sommen we nog even de voornaamste kenmerken van DIGIDESK op :

  • DIGIDESK levert de modules nodig om facturen op betrouwbare wijze langs elektronische weg te versturen en te ontvangen. Hierbij wordt voldaan aan al de eisen gesteld door de Europese Commissie (Authenticiteit, Leesbaarheid, Integriteit).

  • DIGIDESK levert de nodige middelen om documenten op papier (ook offerten, inkoopfacturen, enz.) te digitaliseren.

  • DIGIDESK zorgt voor de semiautomatische verwerking van digitale, of gedigitaliseerde documenten binnen BOB50.

  • DIGIDESK laat toe om de digitale, of gedigitaliseerde documenten een elektronische goedkeuringsprocedure te laten volgen.

  • DIGIDESK installeert een opslagruimte voor uw elektronische documenten, die door alle SAGE BOB-gebruikers kan worden geraadpleegd (ook als ze geen SAGE DigiDesk-gebruikers zijn!).

Voortbouwend op de opmerkingen van de gebruikers heeft SAGE nu een fel verbeterde versie op de markt gebracht, de DigiDesk 2.0. Door een aantal slimme features is het nu nog slechts in enkele gevallen nodig om de scan via het ingavescherm aan te vullen. Na controle van de scan, kan de voorgestelde boeking dus meestal onmiddellijk gecentraliseerd worden! Waar we tot op heden eerlijkheidshalve steeds zegden dat je niet echt veel tijd won tijdens het boeken met Digidesk, maar het voordeel vooral zat in de directe beschikbaarheid van de scan als je een boeking opzocht en in de goedkeuringsprocedure, mogen wij nu objectief stellen dat wel degelijk een behoorlijke tijdswinst wordt gerealiseerd, terwijl de eerdere voordelen behouden bleven!

Nu hadden we je dat graag eens getoond! op donderdag 12 juni 2014 om 14h00 richten wij daarom een namiddag in waarop we dat alles nog eens haarfijn uit de doeken doen aan de hand van een praktische demo.

Voor wie?

Wij richten ons dus specifiek op iedere (potentiële) BOB-gebruiker die interesse heeft in een papierloze maatschappij. Je mag gerust kritisch zijn, wij zullen dat ook zijn!

Waar en wanneer?

De demo-sessie gaat door in onze eigen kantoren op donderdag 12 juni 2014 om 14h00. Het einde wordt voorzien omstreeks 16h00.

Adres:    PUYPE CONSULTING & COMPUTING BVBA
              Katelijnestraat, 71
              8000 Brugge

Er is een uitgebreide ondergrondse parking op enkele meter voorbij ons kantoor (Parking Katelijne).

Oké, hoe schrijf ik in?

Je kan je hier inschrijven of via e-mail, of fax. Om je van een goede organisatie te kunnen verzekeren, vragen wij je dit te doen vòòr 31/05/2014.

Deze demo-sessie is GRATIS.

Gezien het belang van deze nieuwe ontwikkeling, hopen we jullie in groten getale te mogen verwelkomen op 12 juni!


Design en ontwikkeling: Puype Consulting & Computing BVBA | Login | Disclaimer