Puype Consulting & Computing BVBA - Pathoekeweg 48 - 8000 Brugge - Tel 050/12.30.30 - info@puype.be

Overstappen van Isabel Business Suite 5

Waarom?

Controle behouden

Isabel 6 is dé professionele oplossing voor elektronisch bankieren in de eengemaakte Europese betaalruimte (SEPA). Europese overschrijvingen met IBAN- en BIC geeft u moeiteloos in. SEPA-betalingen betekenen nog minder kosten en een nog beter gestroomlijnde financiële ketting in het vooruitzicht.

Via het auditspoor kan u opvolgen wie een verrichting heeft ingevoerd, getekend en verstuurd.

Isabel 6 staat in nauwe verbinding met uw banken.Door een snellere validatie van de formaten en een bijbehorende foutenrapportering, kan u de verwerking van uw betalingen nauwkeuriger opvolgen.

Beveiliging blijft de eerste prioriteit en deze is nog versterkt in Isabel 6. Samen met uw Isabel Secure Signing Card en de elektronische handtekening geniet u van de meest geavanceerde beveiliging.

Rapporten kunt u inlezen in Excel om de gegevens verder te verwerken. Of u maakt ze aan in pdf-formaat en mailt ze naar collega’s.

Efficiënt werken

Isabel 6 is webgebaseerd en kan heel gemakkelijk geraadpleegd worden op verscheidene pc’s en op verschillende locaties. ‘s Morgens werkt u bijvoorbeeld in uw kantoor in Brussel en ‘s namiddags op uw laptop in Antwerpen. De installatie van de beveiligingscomponenten,uw Isabel Secure Signing Card en een kaartlezer volstaan om Isabel 6 te gebruiken.

Isabel beheert uw gegevens in uiterst beveiligde datacenters geografisch gespreid in Europa. Geen installatie meer met cd’s en geen tijdrovende reorganisaties. U hebt geen kopzorgen in geval van een probleem of een gestolen pc: uw Isabel-gegevens zijn veilig opgeslagen in onze datacenters.

Isabel 6 wordt centraal beheerd. U beschikt steeds over de meest recente versie en functionaliteiten net als bijvoorbeeld recente wisselkoersen, aangepaste deviezen en nieuwe landen in de eurozone.

Dankzij Isabel Go, de Isabel-knop in uw boekhoudpakket, wisselt u rechtstreeks betalingen en rekeninginfo uit met uw banken. Gedaan met het eindeloos overtypen van gegevens. U vermijdt fouten en maakt tijd voor taken met grotere toegevoegde waarde.

Isabel 6 is meer dan bankieren alleen. Met Zoomit kunt u uw facturen bekijken, beheren en betalen vanuit Isabel 6. Zoomit geeft u ook toegang tot andere financiële documenten.

Samenwerken

Betaalverkeer beheert u niet alleen. Daarom kunnen meerdere gebruikers begunstigden, verrichtingen en rekeninginfo delen voor zover u ze toegang geeft. Handig bij ziekte, file, vakantie of werkpiek.

Het voorbereidende werk wordt in vertrouwen gedelegeerd want tekenen is alleen voor mandatarissen. Zij worden per email uitgenodigd om bij te tekenen. Bestanden uitwisselen is niet meer nodig. Snel en eenvoudig.

Iedere gebruiker werkt op zijn eigen portable of pc en niet langer op de pc van een collega of op de aftandse ‘Isabel pc’. Geen heen-en-weer geloop meer.

Procedure!

Wat hebt u nodig?

Uw IBS 5 Secure Signing Card

Om Isabel 6 te bestellen, moet u uw IBS5 kaart bij de hand hebben. Deze kaart moet toebehoren aan een fysiek persoon, u kunt Isabel 6 niet bestellen met een zogenaamde functiekaart (een kaart die niet op naam staat maar op een functie binnen uw bedrijf).

Software

Wanneer u Isabel 6 online bestelt, moeten de meest recente Isabel 6 beveiligingscomponenten al op uw pc zijn geïnstalleerd. Het bestelsysteem gaat dit verifiëren. Voor de installatie van de beveiligingscomponenten, kunt u ons steeds contacteren.

Bestellen

Navigeer naar http://www.isabel.eu/migrate en doorloop de procedure.

Na enkele weken wordt uw Isabel 6 Secure Signing Card toegestuurd en kunt u ons contacteren voor de installatie en activatie van Isabel 6. Bovendien helpen wij u met

  • het overzetten van uw begunstigde rekeningen van IBS5 naar Isabel 6
  • het exporteren van uw rekeninginformatie uit IBS5 om deze offline te kunnen raadplegen na desinstallatie van IBS5 op uw computer
  • het exporteren van facturen in IBS5

Dankzij deze automatische migratie procedure zal uw Isabel 5 abonnement automatisch na 10 weken vervallen en krijgt u automatisch dezelfde modules als in Isabel Business Suite 5.


Design en ontwikkeling: Puype Consulting & Computing BVBA | Login | Disclaimer